Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 14:41:23 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/10927 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, 
Uus-Pärnu mnt 1// Valuste küla, 60 Pärnu-Lihula tee// 60 Pärnu-Lihula tee 
L1// Adra// Adra-Jaama (Kirikuküla alajaama 110kV õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27153334>  (menetlus nr: 
455457), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister